ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ | acuracosmetics.gr

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Σε πόσες μέρες θα μου έρθει η παραγγελία μου?

    Οι παραγγελίες φτάνουν σε εσάς εντός 3-8 εργάσιμων ημερών. Η παράδοση εξαρτάται από την περιοχή στην οποία εδρεύετε.  Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε στην ενότητα ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

 

Πως μπορώ να δω τις τιμές προϊόντων και να παραγγείλω από την σελίδα σας?

 Η σελίδα αφορά μόνον χονδρική γι’ αυτό απαραίτητη προϋπόθεση είναι να είστε επαγγελματίας.

Για να μπορέσετε να δείτε τις τιμές των προϊόντων απαιτείται η εγγραφή σας στο site μας. 

 

Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε?

 Συνεργαζόμαστε με την EASY MAIL για την περιοχή της Αττικής και τις πόλεις της Θεσσαλονίκης και της Κρήτης και με την SPEEDEX (συνεργάτη της EASY MAIL) για την υπόλοιπη Ελλάδα.

 

Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου?

 Η επιστροφή εμπορευμάτων διέπεται από προϋποθέσεις και κανόνες οι οποίοι αναλύονται στην παράγραφο ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ.  Μπορείτε να ανατρέξετε εκεί ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο customer@acuracosmetics.gr ή στα τηλέφωνα: 210 99 44 963 / 6946 504 398 / 6949 77 15 94

 

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής?

Τα έξοδα αποστολής είναι από 2,00€ έως 3,00€  για όλη την Ελλάδα (για αγορές άνω των 60,01€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν), και αν επιλέξετε την αντικαταβολή για τρόπο πληρωμής είναι επιπλέον 1,50€. Εξαίρεση αποτελούν δυσπρόσιτες περιοχές του επαρχιακού δικτύου όπως αυτές καθορίζονται από την πολιτική της εταιρίας courier.  Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αν δεν παραληφθεί η παραγγελία σας εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα σας ειδοποιήσει η μεταφορική εταιρεία και επιστραφεί σε εμάς τα έξοδα επαναποστολής επιβαρύνουν εσάς.

 

Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας στείλτε ένα email στο customer@acuracosmetics.gr  γράφοντας στο θέμα "Ακύρωση παραγγελίας" και τον αριθμό της παραγγελίας σας. 

 

Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται η παραγγελία μου?

 Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς θα σας έρθει ένα mail που θα σας ενημερώνει ότι ολοκληρώθηκε και με ποια εταιρεία ταχυμεταφορών έχει αποσταλεί καθώς και τον αριθμό αποστολής. Από εκεί και μετά θα μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία ταχυμεταφορών και με αυτόν τον αριθμό να την αναζητήσετε ή να την αναζητήσετε μέσω της υπηρεσίας μας :web order tracking.

 

Μπορώ να έρθω από την εταιρεία σας να παραλάβω την παραγγελία μου και να ψωνίσω?

 Δυστυχώς δεν είναι εφικτό να έρθετε να παραλάβετε τα προϊόντα από κοντά γιατι δεν υπάρχει κατάστημα λιανικής.

 

Πως μπορώ να γραφτώ στο e-shop?

Στην σελίδα λογαριασμός πατάτε την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ και σας ανοίγει μία νέα σελίδα. Στην νέα σελίδα που σας ανοίγει, συμπληρώνετε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν και μας αποστέλετε το αίτημά σας.  Αμέσως μόλις λάβουμε το email σας και εφόσον τα αρμόδια τμήματα κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους θα σας αποσταλεί μήνυμα επιβεβαίωσης εγγραφής.  Τις επόμενες φορές θα κάνετε είσοδο (login) και θα χρησιμοποιείτε τους κωδικούς που έχετε επιλέξει.

 

Τα προϊόντα που είναι out of stock πότε θα είναι ξανά διαθέσιμα?

   Παραλαβές έχουμε κάθε μήνα, ανάλογα με την διαθεσιμότητα των κωδικών από τους προμηθευτές μας. Όταν είναι ένα προϊόν out of stocκ μπορέτε να επικοινήσετε μαζί μας και να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παραλαβής του καθώς και να σας ενημερώσουμε όταν αυτό θα γίνει διαθέσιμο στα αποθέματά μας.

 

Είμαι επαγγελματίας και ενδιαφέρομαι για μεταπώληση των προϊόντων σας, τι πρέπει να κάνω?

Θα πρέπει να μας στείλετε ένα email στο wholesales@acuracosmetics.gr  το αίτημά σας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.