ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ | acuracosmetics.gr

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ , ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ & ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Μπορείτε να καταχωρήσετε τις παραγγελίες σας προς την εταιρία με τους παρακάτω τρόπους:

  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας
  2. Τηλεφωνικά στο: 210 99 44 963 ή 6946 504 398 ή 6949 77 15 94
  3. Μέσω των email μας: order@acuracosmetics.gr
  4. Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται[1] μέσω της EASY MAIL για τον νομό Αττικής και της συνεργαζόμενής της εταιρίας για το επαρχιακό δίκτυο SPEEDEX courier.
  5. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον συντρέχουν συγκεκριμένοι λόγοι μπορεί  να χρησιμοποιηθούν παραδοσιακές μεταφορικές εταιρίες για την αποστολή των εμπορευμάτων εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο και απαραίτητο από την ACURA Cosmetics.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, εισάγετε τη διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία.

Η Ομάδα της ACURA Cosmetics προσπαθεί για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ενημερώνοντας και επάνω στο δέμα αλλά και στο σύστημα της συνεργαζόμενης εταιρείας courier για οποιαδήποτε αίτημα σας που αφορά σε ημέρες και ώρες παράδοσης.

Η συγκεκριμενοποίηση της ώρας παράδοσης της εκάστοτε παραγγελίας έγκειται στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας courier της περιοχής που σας εξυπηρετεί και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τήρηση των ωραρίων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με το πλησιέστερο κατάστημα για να διευθετήσετε το αίτημα σας.

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία, σας αποστέλλεται αυτόματα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Παρακολουθείτε το e-mail σας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας ή κάνετε αναζήτηση της παραγγελίας σας ανά πάσα στιγμή, μέσω της υπηρεσίας order tracking που σας παρέχουμε.

Δωρεάν αποστολή σε ολόκληρη την Ελλάδα για παραγγελίες  άνω των 60,00€.

Εφόσον εκτελεστεί η παραγγελίας σας υπάρχουν οι εξής τρόποι αποστολής των προϊόντων προς εσάς:

  1. Αποστολή των προϊόντων μέσω πρακτορείων (κατόπιν συνενόησης)
    Απαιτείται πρώτα η κατάθεση του αντιτίμου σε μία από τις τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε:

 

Τράπεζα

Λογαριασμός

IBAN

Τράπεζα Πειραιώς

5049 0541 74 851

GR14 0172 0490 0050 4905 4174 851

Εθνική Τράπεζα

089 001 491 57

GR660 1100 8900 0000 8900 149 157

Alpha Bank

202 00 2786 007 062

GR02 0140 2020 2020 0278 6007 062

Euro Bank

0026 0314 31 0200 806 154

GR160 2603 1400 0031 0200 806 154

Σε όλους τους ανωτέρω λογαριασμούς δικαιούχος είναι η : ΛΑΓΑΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

  1. Με αντικαταβολή[2] μέσω της EASY MAIL courier ή της SPEEDEX (συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών της EASY MAIL για το επαρχιακό δίκτυο).

Περιοχή

Κιλά (kg)

Χρέωση

Επιπλέον Κιλά Χρέωση

Νομός Αττικής

0 έως 4

2€

0,70€/ ανά κιλό

Ηπειρωτική Χώρα

0 έως 4

3€

0,90€/ανά κιλό

Νησιωτικοί Προορισμοί

0 έως 4

3€

1,00€/ανά κιλό

Δυσπρόσιτες Περιοχές[3]

0 έως 4

7,4€

1,00€/ανά κιλό

 Μπορείτε να δείτε το ύψος των μεταφορικών σας ανά πάσα στιγμή ζητώντας εκτίμηση μεταφορικών πριν φτάσετε στο τελευταίο βήμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

  1. Με αντικαταβολή μέσω πρακτορείων κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία.

 Ολοκληρώνοντας την πληρωμή, θα λάβετε email με όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Εάν είστε καινούργιος πελάτης της ACURA Cosmetics και έχετε επιλέξει ως τρόπο εξόφλησης την Πιστωτική Κάρτα υπάρχει ενδεχόμενο καθυστερήσεων ως προς την αποστολή της Παραγγελίας σας μέχρι να επιβεβαιώσει η Εκδότρια τράπεζα της πιστωτικής σας κάρτας την Εγκυρότητα των στοιχείων σας. Ο χρόνος ανταπόκρισης εξαρτάται από την εκδότρια τράπεζα και εκτιμάται από 2 ώρες έως και 5 ημέρες. Σε καμία περίπτωση η εταιρία ACURA Cosmetics δεν θα προβεί σε καμία είσπραξη έως ότου να λάβει την σχετική επιβεβαίωση. Παρόλα αυτά και για λόγους ασφαλείας Η εκδότρια τράπεζα δεσμεύει το ποσό της χρέωσης κατά τη διάρκεια αυτή. Όλες οι ανωτέρω διαδικασίες γίνονται με σκοπό να προστατεύσουν τις ηλεκτρονικές σας αγορές και να μειώσουν την πιθανότητα να πέσετε θύμα εξαπάτησης.

• Εφόσον είστε παλαιός χρήστης της ACURA Cosmetics, έχει προηγηθεί η διαδικασία αυτή και βάση ορισμένων προϋποθέσεων, η παραγγελία σας εκτελείται άμεσα χωρίς καμία απολύτως καθυστέρηση.

 

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Οι παραγγελίες εντός Θεσσαλονίκης, Αττικής αλλά και σε μεγάλα αστικά κέντρα, παραδίδονται σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες[4].
Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 5 έως 8 εργάσιμες ημέρες[5].
Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσα από τις πληροφορίες του Λογαριασμού σας, επιλέγοντας την ενότητα "Οι Παραγγελίες μου".
Η συγκεκριμενοποίηση της ώρας παράδοσης της εκάστοτε παραγγελίας έγκειται στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας courier της περιοχής που σας εξυπηρετεί και δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την τήρηση των ωραρίων.
• Αν κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.
• Παραδόσεις το Σάββατο δε γίνονται.


ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Από την επίσημη σελίδα της EASY MAIL μπορείτε να ενημερωθείτε για το συνεργαζόμενο κατάστημα της περιοχής σας: www.easymail.gr.  Επίσης μπορείτε να παρακολουθείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας μέσω του web-order tracking που σας προσφέρουμε.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ

Αρχικά, βεβαιωθείτε ότι η αίτηση επιστροφής, δεν υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, όπως αυτή αποδεικνύεται από τα έγγραφα παραλαβής και ότι όλα τα προϊόντα, για να μπορέσουν να επιστραφούν, θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση που τα παραλάβατε.

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί.

Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, για τα οποία δε χωρεί αντικατάσταση ή δεν επιθυμείτε πια αντικατάσταση, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, με τον ίδιο τρόπο που έχουν εξοφληθεί.

Στην περίπτωση δικού μας λάθους σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.

Επιστροφές σε κωδικούς που είναι σε προσφορά ή μέρος προωθητικής ενέργειας δεν γίνονται αποδεκτές.

Επιστροφές προϊόντων που έχουν παραγγελθεί ειδικά για εσάς (προϊόντα κατόπιν παραγγελίας) δεν γίνονται δεκτές.

Περαιτέρω, θα χρειαστεί να παραδώσετε το προϊόν στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλουμε εμείς στην επιχείρησή σας, μαζί με την απόδειξη, που παραλάβατε κατά την αρχική παράδοση του. Εμείς αφού εξετάσουμε προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν το συντομότερο δυνατό και πάντως εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από εμάς.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, πχ. το προϊόν έχει σπάσει μέσα στη συσκευασία κατά τη διάρκεια της αποστολής, γίνεται αντικατάσταση μόνο και εφόσον ενημερωθούμε την ημέρα της παραλαβής του. Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή.

Σε αυτή την περίπτωση αντικαθίσταται το ελαττωματικό προϊόν με νέο και δεν επιβαρύνεστε με καμία επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε ακολουθείτε πάντα τα παρακάτω βήματα:

Βήμα 1. Με το που παραλάβετε το δέμα σας και διαπιστώσετε οτι ένα ή και περισσότερα προϊόντα είναι σπασμένα θα πρέπει την ίδια μέρα να μας καλέσετε στο 210 99 44 963 / ή 6946 504 398 / ή 6949 77 15 94 και να μας ενημερώσετε ή στέλνετε ένα email στο customer@acuracosmetics.gr  με θέμα "Παραλαβή Σπασμένου Προϊόντος".

Βήμα 2. Καλείτε την ημέρα παραλαβής μόνο την εταιρία  courier που σας παρέδωσε το δέμα και ενημερώνετε οτι παραλάβατε ένα δέμα εντός της ημέρας με σπασμένο προϊόν και θέλετε να το επιστρέψετε για αντικατάσταση.

Βήμα 3. Συσκευάζετε το προϊόν στο αρχικό κουτί που σας ήρθε η παραγγελία και το παραδίδετε στον courier την ίδια ημέρα.

Βήμα 4. Η εταιρία Courier θα επικοινωνήσει μαζί μας με το που παραλάβει το δέμα, για να ξεκινήσει η διαδικασία της αντικατάστασης. Το αρμόδιο τμήμα της ACURA Cosmetics θα σας κρατάει ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας μέσω email.

Συσκευάζετε και αποστέλλετε το προϊόν ή προϊόντα στη διεύθυνση μας. Με το που παραλάβουμε και ελέγξουμε την κατάσταση του προϊόντος ή προϊόντων θα επικοινωνήσει μέσω email το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μας customer@acuracosmetics.gr για να σας ενημερώσει για τα παρακάτω βήματα που ακολουθούνται σε αυτήν την περίπτωση.

 

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

• Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.

• Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε στείλει με email στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αν η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή ή αντίστοιχη κατάθεση σε έναν από τους λογαριασμούς της εταιρίας μας.

Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση πιστωτικού τιμολογίου για επόμενη αγορά.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί σε διάστημα εντός 30 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων από την εταιρεία μας.

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

Σε περίπτωση που δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής,  η ACURA Cosmetics έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή επιστροφή χρημάτων.

Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε μπορούν να αποσταλούν σε εμάς μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών EASY MAIL ή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις την SPEEDEX (ή οποία είναι συνεργαζόμενη εταιρία της EASY MAIL για το επαρχιακό δίκτυο) Courier.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε ανά πάσα στιγμή με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ACURA Cosmetics:

- στέλνοντας email στο customer@acuracosmetics.gr

- τηλεφωνικώς στα: 210 99 44 963 ή 6946 504 398 ή 6949 77 15 94  Δευτέρα εώς Παρασκευή  09:00-19:00

 

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΛΑΘΟΥΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.


Έξοδα αποστολής: Η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος.

 

[1] Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μεταφορική εταιρία της επιλογής σας, εφόσον πληρούνται οι προυποθέσεις που περιγράφονται αμέσως παρακάτω.

[2] Η υπηρεσία πληρωμής με την μέθοδο της αντικαταβολής έχει επιπλέον επιβάρυνση 1.50€

[3] Ο προσδιορισμός των περιοχών καθορίζεται από την πολιτική παράδοσης της  συνεργαζόμενης με την ACURA Cosmetics εταιρία ταχυμεταφορών.

[4] Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να επιμηκυνθούν σε περιόδους με μεγάλο όγκο παραγγελιών ή σε αργίες.

[5] Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να επιμηκυνθούν σε περιόδους με μεγάλο όγκο παραγγελιών ή σε αργίες.